Ibland måste man låta det sjunka in...

Vi blev bjudna till Thailand över jul.
3 veckors bråk och tjurig unge senare kommer vi hem, väl medvetna om att vi hellre äter skit än återvänder till landet igen.
Nu, ett halvår senare har det sjunkit in.
Det var vackert, och framförallt intressant.
De saker jag, min man och vår dotter, gjorde och såg var underbara.
Och idag satt jag och kollade igenom bilderna jag tog på vår första utlandsresa som familj.
Och visst var det vackert..
Ibland måste det få sjunka in, och ta sin tid.




















Kommentarer
Postat av: Katja

Aaaa, kan bara hålla med om att det måste sjunka in... Jag börjar bli riktigt sugen på o åka tillbaka SNART ;)



Jättefin bloggsida du har skapat.



Kram

2011-07-04 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KATEGORIER



RSS 2.0